Mobilblogg: Idag kom min chef med påse cid...

photoid130938705 (MMS)

Mobilblogg: Idag kom min chef med påse cider till mig och sa att det var för att han tyckte det gick så bra. Gissa om jag blev glad?! :D Både för cidern och för att de tycker det går bra! Ikväll var det tjejkväll/paradisparty hos Johanna. Jättekul att träffa en del vänner. Och nu ska jag snart försöka mig på att sova. Sover hemma hos mamma och pappa inatt eftersom jag ska iväg tidigt imorgonbitti, så det blev smidigast så. Ska ju till läkaren imorgon med ryggen igen. Och då jag har läkarskräck så det skriker om det kan ni ju tänka er hur lugn och sovglad jag är just nu. Men försöka ska jag iallafall. Hoppas ni får sova så gott, kram!

Min vardag | |
#1 - - Cia:

ÅH vad härligt, BRA jobbat!!! :D

#2 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

vad som händer på bloggen, stannar på bloggen (;

#3 - - JULIA - Fashion blogg:

sv: jo med mej e allt bra tack <3

#4 - - KLARA:

Lycka till hos läkaren imorgon :-)

#5 - - C A R O L I N E ♥:

SVAR tack så mycket! :)

#6 - - 已知 Mohammedi Al-debis™:

Λllt bra idag då? ♥

Visst börjar et bli lite kallt nu i Sverige?

om två dagar så kommer det att regna!



» Följa varandra via blogl♥vin'? …

Ha en trevlig dag, och hoppas det inte börjar blir kallt här i Sverige!

Upp