♥ Natti

Var i hela friden blev denna helgen av?
Nu är det jobbdags imorgon igen. Och för ovanlighetensskull känner jag faktiskt att jag inte vill. Det känns som jag inte sovit på flera flera dygn och jag vill bara sooova.
Men men, så äre. ;P

Har haft en riktigt lugn och skön dag, vilket har varit riktigt nice! :)
Somnade till och med till i fem minuter men det gjorde mig bara ännu tröttare. Och sen har Mia och jag gjort iordning rabatten på framsidan av huset innan hon åkte till jobbet. Så himla härligt väder ikväll.
Men nu ska jag gå och duscha och sen gå och försöka sova.
Ni kan ju hålla era tummar åt mig för att veckan går fort så det blir helg igen. ;)

Godnatt vänner!

(nån gång ska jag sätta mig och svara på och godkänna era kommentarer också. Såå ledsen för att jag inte gjort det på hur länge som helst)
Min vardag | |
#1 - - © sarastille:

Hej! Vill du vara den lyckliga vinnaren som får välja ut smycken för 150 kronor, som sedan skickas hem gratis till dig inom några dagar? I samarbete med MissBella.se har jag nu startat en tävling på min blogg där jag den 8/8 drar en vinnare som får sina utvalda smycken hemskickade till sig. Vinnaren blir även länkad på min blogg med cirka 2000-3000 besökare om dagen! :) Låter detta intressant? Kika in länken nedan, en direktlänk till tävlingsinlägget, och läs mer;

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment



Om du inte är intresserad, inte vill ha reklam eller har fått den här kommentaren förut så ber jag om ursäkt! :) Hoppas att du deltar och att du får en bra lördag.

Upp