♥ Dancing the night away

Godkväll! :)
Ligger i sängen och ska sova alldeles strax, tänkte bara skriva till er först.

Igårkväll var det inflyttningsfest för Anna och sen helsingborgsfestival. Och vi hade verkligen skitkul. Eller jag hade iallafall skitkul! :)
Vi spela ölspelet, lekte viskleken, snackade, skålade och drack.
Vid elva tiden gick vi ner på festivalen för att se The Sounds konsert vid halv tolv. Men jag lyckades bli av med mina vänner och fick irra runt en och en halvtimme själv och leta efter dom som en galning. Där var nämligen ingen täckning heller så det gick inte att ringa. Men till slut hittade vi varandra och gick vidare till "Lilla Helvetet" där vi dansade några timmar. Det var egentligen inget uteställe, utan mer bara en pub. Men vi dansade runt där ändå.
Men vid lite över tre gav min rygg upp och två andra tröttnade också så vi bestämde oss för att gå hem till Anna. Så med GPS i telefonen gav vi oss ut på helsingborgsgator och hittade gjorde vi faktiskt. :)
Och på vägen fick vi med oss maxburgare och cola också. Finns inget bättre att äta då man börjar nyktra till lite där på natten.
Lite senare kom de andra också hem och Anna och jag delade säng. Lägenheten var sjukt varm och jag envisades med att ha Annas tjocka vinter-duntäcke (typ) på mig. Puh.. Varför vet jag inte riktigt, men man tänker annorlunda när man druckit. :P
Vaknade halvvägs ur sängen imorse och var så sjukt genomsvettig så håret var helt lockigt.

Lite senare åkte vi hem. Några av dom på festen skulle till samma ställe som jag så dom erbjöd snällt att jag fick åka. Riktigt skönt att slippa buss och tåg i två och en halv timme.
När jag kom hem till systers hus som jag passat denna veckan så var det bara till att städa över lite och dammsuga och sen åka hem, för de skulle komma hem igen idag.

Och nu ikväll fick jag värsta rycket. Vet inte riktigt var energin kom från då det inte blev mycket sömn inatt och jag fortfarande har en bakis-huvudvärk som heter duga, men jag satte igång och dammsuga. Och sen fick jag för mig att torka golvet också. Och skaka mattorna. Och damma lite, fast det blev nog inget vidare bra eftersom det var väldigt mörkt ute och man inte riktigt såg var det behövdes, men men. Och vid halv tolv ställde jag mig och strök lite. :P
Helt normalt en lördagkväll ju. Men uttråkad var jag iallafall inte och nu är jag så trött så benen knappt håller mig och någon har hällt smärtsam grus i mina ögon. ;)
Så nu säger jag godnatt!
Kram
Min vardag | |
#1 - - Linda:

Hehe, livad lördagskväll ;)

Trots lite förvirring och slarva bort sina vänner som man alltid gör, verkar ni ha haft en kul kväll ju!

Upp