I love the way a photo can capture a moment before it's gone

Jag kommer fortfarande inte riktigt överens med min kamera. Men var ute och fotade lite idag, blev några bilder på katterna. Ni får ursäkta att skärpa och sådant inte är så bra, jag har som sagt helt enkelt inte kommit på vilken inställning på kameran som är bäst att fota med var.

Men tyckte bilderna blev söta ändå och gillar verkligen de svart och vita!

Foto | |
#1 - - matildarodin:

sv; Ja, verkligen. Det är så tråkigt. Kan inte längta mer till våren!

#2 - - Elin:

Katter gör sig förvånansvärt bra på bild ibland asså:D



Svar: Ja, haha. När nathalie visade bilden för sin pappa hon bara "eh, nä, pappa, vi HAR inte stått på bordet, nädå..." haha :D

Ja, det gör ju det ibland!

#3 - - Nadja:

Ja det är superskoj. =)



Bara bra sj? =)

#4 - - Linda:

Så fina, jag gillar bondkatter, är det din?

#5 - - Ronja:

min ögonfärg är svår att tolka :) jag frågar ofta barnen i simskolan när vi gör xflyt att vilken färg är mina ögon, men dom vet aldrig heller vad dom skall svara :)

#6 - - Andréa:

Sv: Tackar!



Så söta bilder :D Saknar min katt nu.

#7 - - Elin:

Svar: Ja, i verkligheten också ;)

#8 - - Jennie ♥:

sv: fin designen blev!

vad roligt att du vill vara med. mejlar när de är dags :)

allt bra? trevlig helg! ♥

#9 - - Josäfin :>:

söta bilder! =D

#10 - - FowZies.se:

sv; nej min helg är planlös :D

#11 - - LENA ♥:

Det var gott också ;)

Härligt! jodå med mig är det kanon! kram♥♥

#12 - - Nadja:

Vad händer imorgon? =)

#13 - - @ Heddez:

Händer i helgen :)?

kram

#14 - - Minna:

Sv: ah det var en bra dag :)



Fina bilder !

Upp