Godnatt

Det var jättelänge sen jag skrev ett godnatt-inlägg, men tänkte jag kunde göra det ikväll. Eller inatt kanske man borde säga. Klockan har hunnit bli en del.
Idag har jag gjort absolut ingenting. Hade lite spring i benen imorse så tänkte prova på att jogga en runda med Misa. Jag visste om redan innan att det skulle göra ont i ryggen, men jag kom inte så långt innan jag fick stanna helt och vila för det låste sig riktigt i ryggen.
Så det fick bli en promenad istället.

Ikväll såg jag filmen "Fish Tank".
Den var helt okej. Jag har hört mycket bra om den så jag tror jag hade för höga förväntningar. Men slutet blev jag riktigt besviken på, den sluta ju mitt i allt kändes det som. Vad hände sen undrar man ju.
Men helt okej som sagt. :)

(bild)

Nu ska jag gå och lägga mig, hädanefter är vi lediga på måndagar så har ännu en härlig sovmorgon att se fram emot. :)
Hoppas allt är bra med er!
Godnatt
| |
#1 - - jessica:

då kanske man skulle se den :)

Upp