Kalasbilder

Igårkväll var det som sagt kalas här hemma. :)
Det bjöds på kycklingsallad och marängtårta och jag fick jättefina saker, som jag tänkte visa er nu!

Riskokare, presentkort, pengar, och på det lilla kortet så står det att jag fått ett laptopstöd som kommer vecka tio, fina teckningar från mina syskondöttrar och så ett sängöverkast som ni ser i bakgrunden.

Och så fick jag tre små jättesöta blommor som gjort mitt rum mycket mysigare.

Sängöverkastet kan ni se tydligare om ni klickar på denna bilden:

Och så en bild på mig och småtjejerna

Imorgon ska jag gå till åhlens och se om de har några fina träkorgar som kan passa ovanpå min bokhylla, fick ju ett presentkort igår och har ett sedan innan så det passar jättebra. :)
| |
#1 - - Linda:

Så söta blommor! den riskokaren har jag med, den är suverän! Vilka fina saker du fick! :)

#2 - - Nadja:

skönt. =) Vad händer ikväll? =)

#3 - - Linnea:

Kan du inte visa lite bilder från ditt rum? :)

#4 - - susy:

vad kul med kalas :)

allt bra med dig?

#5 - - Kashaya:

Fina presenter.=)

Upp