Mobilblogg: Jag var och byta min svarta kl...

mms_img39435 (MMS)

Mobilblogg: Jag var och byta min svarta klänning idag, ni vet den jag skrev om igår som inte alls passa med kavajen. Såg ut som värsta begravningsoutfiten. Istället blev det det på bilden. Det är en klänning under som jag gillar skarp. Detta är en riktigt dålig provrumsbild på den, så jag ska försöka ta en bättre på nyårsafton och visa er. :) Det är nu bestämt att jag följer med Mia och barnen till deras vänner. Jättefina och genomsnälla människor så det ska bli jättetrevligt! Om en vecka står det utgång på mitt schema så som ikväll. Perikles (de som gjorde låten 'var ska vi sova inatt') ska dit och det kommer bli en jäkla drag. Det var så länge sen jag festa så det ska bli riktigt nice. :) Jag borde sova nu, men jag är helt uppspeedad. Varför vet jag inte, men jag är det iallafall. Bara tre timmars jobb kvar på detta året och pratade med mamma innan ikväll och när vi skulle sluta sa hon att vi hörs nästa år. Skum känsla det där, att plötsligt ska vi skriva 2012. Jag som fortfarande skriver 2010 ibland. :P Imorgon kommer Mia och barnen hem efter några dagars visit i Göteborg och jag har ägnat kvällen åt att plocka undan, dammsuga och lite sådant för att de ska slippa börja med att städa. Nä hörni, nu får jag nog göra så som man alltid fick göra när man var liten och inte kunde sova, ligga helt blickstilla och blunda. Räkna får funkar inte för min del för helt plötsligt börja jag fantisera om att fåren är prickiga, randiga, rosa och gröna. Sånt man kom på när man var liten och som sitter fast ännu. :P Godnatt på er!

Min vardag | |
Upp