Gott nytt år!

Ville bara kika in om och önska er alla fina läsare ett gott nytt år och en riktigt trevlig kväll!
Jag hoppas verkligen att er nyår kommer bli bättre än min, för detta kan va en av de värsta dagarna på hela året. Möjligvis att gårdagen var värre, men ändå.
Det blev en oväntad natt borta, så har precis kommit hem. Har haft samma kläder och smink på mig sen klockan sju igårmorse och det känns lite lagom fräscht eftersom jag till och med sovit i det.
Gick och la mig vid kvart över fyra och steg upp vid nio då det kröp i hela kroppen och jag lyckades inte somna om.
Men ibland är det väl som så, att det dyker upp oväntade saker som lite smått vänder upp och ner på ens liv ganska hastigt.
Ska försöka mig på att ta nya tag på det nya året så får vi se om det går. :)
Men i vilket fall som helst så hoppas jag innerligt att ni alla får en jättebra start på år 2012! <3
Min vardag | |
#1 - - Bättan:

Gott nytt år på dig! <3



Det nya året får bli en omstart och vi får hoppas på att det börjar bättre än detta slutar! :D

Upp