The Ckarros

Hejsan,
Har haft en jätterörig dag eftersom af krångla till det rejält. Men jag tror att det har löst sig ganska bra nu, så jag kommer börja jobba på måndag istället. :)

Tänkte lägga in lite bilder och berätta lite om mina två senaste dagar.
Även om det var två vänner här nere så var det mest Karro som fick stå ut med mig. :P
I måndags möttes vi upp alla tre i Kristianstad och åt lunch och sen blev det fika därefter. Sen bila jag och Karro runt lite i södra skåne och prata maaassor av skit. ;)
Gårdagen börjades med fika, sen körde Karro och jag till Kivik och hade piknick, körde vidare till Ystad och satte oss på ett fik och sen avslutades kvällen med kinamat.
Det låter som att vi åt hela tiden, men det var utspritt från förmiddag tills kvällen, så. :P
Har verkligen haft två jättefina dagar!



Fick en söt vetekudde av Karro som present :)

The CKarros...Men egentligen är vi ganska normala!

Vid hamnen i Ystad hände en ganska "kul" sak. Vi sitter där på hamnkanten och pratar och så kommer två tjejer och sätter sig en bit bort och så hör man först "plopp" och sen säger den ena tjejen, lite smått förtvivlat, "jag dör". Antagligen tappa hon ner sin mobil, det verka som det. En sån sak som absolut inte får hända. Fy!

Men nu säger jag godnatt. Ska till sjukgymnasten imorgon förmiddag och det är sådär lagom kul, men men. Ha det bra :)
Godnatt
Familj & Vänner | |
#1 - - Karro:

mm, ja blev tajt vän med Buddah oxå!:D

#2 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

haft en bra lillördag? (:

#3 - - LENA ♥:

Ja med mig är det kanon förutom att jag blivit förkyld ;P sj då? kram♥♥

#4 - - LINDAVIOLA!:

sv; Eller hur!

#5 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; hahah (a' gööbra! eller vettefan vad man säger (;

#6 - - fia weingarten:

sv ; jarå själv? :)<3

#7 - - caroline:

Japp! Allt bra :)

Själv då?

#8 - - Johanna:

Svar: Tack så mycket! :) Vad har du gjort idag? :)

#9 - - Sara:

Stackars tjej om hon tappade mobilen i vattnet!!! :P

#10 - - kajsa:

det värmer! ♥

kan säga att det känns lite bättre nu iaf :)



kram

#11 - - Josäfin :>:

Härliga bilder :D



sv: Tack :D

Bara hon längst till vänster =)

#12 - - Anonym:

härliga bilder i solen :D

Upp