Ett hus fullt av hundar

Just nu har vi 14 hundar här hemma. Det har nämligen fötts 10 helt underbart söta småttingar och alla är stora och mår bra.
Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för att de är så söta och underbara att det inte ens finns ord för det.
Får visa bild på dom istället så ni får se själva, helt enkelt. :)


Ikväll var jag på skyttetävling. Har inte varit kunnat va ute på pistolskyttet innan iår, så ikväll blev första gången. Så jag startade året med en tävling. I början gick det otroligt bra och jag fick till och med en brons-serie, men sen gick det utför på riktigt och sista serien var så pinsamt dålig att jag skrattar bara jag tänker på den.
Så jag la mig sist i tävlingen, men fick iallafall en brons-serie så bara två kvar innan jag har brons. Iår SKA jag ta brons. Jag bara ska!

Var hos sjukgymnasten imorse och fick ett nytt gummiband med mer motstånd och med lite tips på hur jag ska sitta nu när jag ska börja jobba på kontor. Testade att sitta så nu för en stund sen och inte nog med att det förmodligen såg extremt roligt ut, så gjorde det ganska ont också, så vi får väl se hur det går.
Imorgon ska jag in till stan och inhandla lite presenter och fixa lite annat smått och gott inför helgen.
Åker upp till Petra och Micke i Ätran på lördagmorgon och stannar till söndagskväll. Ska bli så kul att träffa dom!

Nu ska jag gå och mysa med de små och sen sova.
Ha det så bra alla! :)
Godnatt
Min vardag | |
#1 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

vad kan en ögonrutetorkare kosta? :D

#2 - - Matilda:

SV: Ja, när jag var 6-7 år. Vi hade ett par grannar som hade ett stall brevid. Men jag är rätt rädd för hästar, men varför vet jag inte..

#3 - - Viktoria - Smyckesshop:

ååh söta! :D



Allt bra idag?

#4 - - Bättan:

Åh vad jag ska komma och gosa med dem när jag kommer hem!!

#5 - - Sandora:

Guh vilka underbara små saker... :) Du kan väl skicka en på posten ?? ;)

#6 - - Sara:

Aw så söta!

#7 - - Ekblad <3:

Sv; Ingen fara =) Gud vad söta valpar..Jag har det bara bra hur har du det? Kram

#8 - - Johanna:

Åh, vad söta!



Sv: Det är ingen fara svarar lite sent jag med. Okej vad bra. Det är toppen med mig, underbart väder, har du också fint idag? Några planer för kvällen?

#9 - - Tuva:

AWWWWW vad gulliga valpar!!! 8D <3 Sjukt söta ju, VILL ÄTA UPP DEM!



Sv: Naw, tack! :D



Bor du i Ystad? Hur hittade du till min blogg isf? :D

#10 - - Angelica:

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och kolla om det blev du eller anmäl dig till helgens blogg i samma inlägg. Även fast du vunnit en gång får du vara med igen!

DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/april/fredagens-vinnare-anmalan-till-helgens-blog.html#comment

KRAM

#11 - - Tuva:

Rider du? :D (kollar snett på headern <.<)



Sv: Ja verkligen!



Okej, vad kul! Jo jag bor i Ystad, eller lite utanför. :)

På vilka ärenden kommer du hit till Ystad då? Mäta vindstyrkan? ;P

#12 - - Tuva:

SV: Haha, jaså! ;P



Åh vad roligt! Vad tycker du om den ridskolan då? :) Har själv inte varit där så ^^

#13 - - Anonym:

men åååh så söta!!

#14 - - K A R I N:

Sv: härligt, jo det är bra :)

vart i skolan och sedan bara hemma :)

#15 - - K A R I N:

Sv: härligt, jo det är bra :)

vart i skolan och sedan bara hemma :)

#16 - - JULIA ERIKSSON:

åhhh söta :D

#17 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

ska sitta hemma ;D

#18 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

not really ;D

#19 - - Viktoria - Smyckesshop:

vad skönt ;D jodå det är jätte bra med mig också. Vad hittar du på nu då? :)

#20 - - Tuva:

Sv: Ystad Ridklubb! :)



Jaså okej, jo det blir ju det.

hur gick det i fallet?

#21 - - SARA:

HIhi, ja hade en bra påsk. ;) Hur var din påsk? :)

#22 - - Linda:

Så underbart söta!

#23 - - Ellen:

Guud vad söta :) vad är det för ras?

Svara gärna på en kommentar på min blogg.

#24 - - Ellen:

Förra kommentaren var jag, men jag glömde ju skriva vad min blogg heter: tusenfoto.blogg.se

Upp