Sjukt...

Godkväll!
Ligger nerbäddad i soffan just nu, dricker te och käkar halstabletter.
Har åkt på en jobbig förkylning som jag absolut inte har tid med. Är helt sår i halsen, kan knappt prata och det gör till och med ont att andas...Blää!
Så det blir inget universitet imorgon och jag mailade ridskolan att jag kunde börja rida imorgonkväll, lär inte bli det heller.
Det som är segast är att det gör väldigt ont i ryggen att ligga ner, speciellt på rygg. Men jag orkar inte vara uppe några längre stunder och jag måste ligga på rygg för att kunna andas. Så spelar inte så stor roll vad jag gör just nu, det är jobbigt ändå. :P
Men ska inte gnälla, jag är oändligt glad att det är nu och inte när vi åker till tyskland. Det är bara två veckor kvar och det ska bli jättekul. :)

Men över till något roligare än sjuk-snack, min syster hämtade hem sin lilla valp i fredags. Hur gullig som helst.
Lilla Scilla!
=)
Min vardag | |
#1 - - LENA ♥:

God morgon :) kram ♥

#2 - - LENA ♥:

Jodå med mig är det bara bra :) sj då? kram ♥

#3 - - Lamia - Hästsport:

Sv: Åh, tack!



Gud vilken söt hund! Jag är en kattmänniska, men den där var fasen gullig ;) haha

Upp