Skratta eller gråta?!

Hej hej,
är nyss hemkommen från läkaren och vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Vi ringde till läkaren i måndags pågrund av smärtan i min rygg som vägrar släppa och fick beskedet att någon läkare skulle läsa min journal och bedöma om jag behövde någon tid eller ej, och sen skulle denna ringa på torsdag, så som igår. Och läkaren ringde igår och gav mig en tid redan idag för tydligen fick jag inte gå och vänta längre.
Så var där idag och efter att ha känt på min ryggrad så skickade han en remiss till ortopeden. :(
Tydligen hade jag reagerat på samma kota hela tiden, vilket inte verkade vara så bra.
Och tog det för lång tid till ortopeden så blev det röntgen mellan.

Så ja, det känns ju inte så kul. :/
Och han verkade inte något positiv till att jag skulle börja rida igen nu. Varkens för ryggen eller svanskotan.
Även om svanskotan hade läkt så fanns det en väldigt stor risk för inflammation om jag ansträngde den när den var nyläkt. Och det skulle tydligen göra något så fruktansvärt ont.
Och sen, om det nu var någon kota i ryggen som fått en smäll så var det väl inte heller så bra att rida.. Men jag fick göra som jag ville. Men som sagt så verkade han inte så positiv till det. :(

Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Är det värt att riskera?  :/
Aja, vi får se. Jag ska tänka på det för kommer nog mest troligt inte hinna med att rida nästa vecka ändå...Så vi får väl se..
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det party hos Emma och sen utgång. Ska bli så himla kul. :)

Hoppas allt är bra med er! :)
| |
#1 - - Nina:

Vad tråkigt. Krya på dig!

#2 - - Yampis:

sv: varsegoood :) allt bra med dig? <33

#3 - - Novembersara.:

SV! Ja, det suger faktiskt!

Åh, stackare, hoppas du blir bättre snart. Krya på dig!

#4 - - Emeliié:

Frågestund på bloggen.. fråga gärna en eller flera frågor :)

#5 - - Linda:

det är säkert jättejobbigt att inte få rida efter så lång tid har gått, men samtidigt blir det förhoppningsvis bättre om det får läka ordentligt.. men det är klart det måste vara jobbigtt att ha ont..



näpp, fortfarande inte tagit kontakt med läkare, åligt av mig..

Upp