Plugg, plugg och så hoppning

Hej allihopa!
Har ni haft en bra helg?

Idag är vädret riktigt tråkigt. Regn och blåst och kallt. Men mig gör det ingenting för jag sitter ändå bara inne och pluggar min jäkla deligation. Det är utbildningen imorgon och då skulle vi typ kunna häftena och ha skrivit fem frågor för diskussion. Att läsa och så är väl inte så farligt, men de där frågorna alltså. Jag kommer verkligen inte på några. Allt står så utförligt så jag undrar liksom ingenting. Sen är jag en sån som inte kan lära mig av att enbart läsa, för då flyger mina tankar iväg på saker som de anser viktigare.
Men lite har nog fastnat. Just nu sitter jag och läser om "läkemedel vid förstoppning". Hörs spännande va? ;P
Visste ni t ex att man kan bli beroende av tarmstimulerande laxermedel?
Jag undrar bara vem f*n som vill bli beroende av laxeringsmedel. Vore inte det bara extremt jobbigt???
Aja, vissa saker är utanför min tankebana.

Ikväll så står det hoppning på schemat och jag ber lite smått till gud att jag får en annan häst än Bruno ikväll. Han är jätte fin och så, men jag klarar verkligen inte av honom. Och tydligen ska det vara ett helvete att hoppa honom eftersom han är så stark. Han näst intill skenade iväg med mig när vi kom emot några markbommar, så jag vet i fasiken hur det kommer gå att hoppa ikväll om jag får honom.
Men det får vi väl se.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Min vardag | |
#1 - - lie:

du ska inte till sjöbo imorrn vid 13.00, alltså med utbildningen i delegering menar jag?? kram!

#2 - - Matilda:

sv: Ja det är jätte härligt!! Har du inte det eller??

#3 - - Anna:

sv: jo om jag hade råd kunde jag ju det... men har ej det :( vet annars flera vuxna som börjat häromkring.

#4 - - Elin:

Svar: Fasen vad glad jag blev när jag läste att du red strandritten ändå:D Fast den jäkla hästen briode inte finnas på en ridskola..

Och ja, jag är jävligt seg på att svara på kommentarer men det är lätt hänt;)

#5 - - ERICAPERZZON:

Hoppas du fick en annan häst?



Svar: Det var det jag hade för mig:) Är Galant gammal eller så?



Jodå det går bra men såret envisas med at aldrig läka:/



Om du vill får du gärna rösta en stjärna på mig i en modelltävling:) Klicka på länken nedan iaf:)

http://www.paulamyo.com/info/modelltavling/



/E

#6 - - bitte:

Hej vill tipsa om min nya tävling där du kan vinna valfritt schampoo och balsam



http://www.lovemercury.se//2010/june/tavling.html

#7 - - Sofia:

Fin bild! =)

#8 - - Linda:

Usch, hoppas delegationen snart blir klar för din del, måste ju vara skönt när det väl är över sedan!

#9 - - jennifer:

fin bild :)

Upp