Gör världen till en renare plats (eller iallafall mitt rum)

Hej alla galningar! ;P
Haha, nä om någon är galen, så är det jag. Klockan är över elva på en vardagskväll och jag är i städtagen. Har snart dammat hela rummet. Dammsuga och torka golvet får vänta tills imorgon, då mamma och pappa redan gått och lagt sig.
Men nu råka jag fastna här och så råkade jag slå på tvn och hitta Scrubs där. Inte bra... :P
Äh, jag kan nog ta en timmes paus. Kan ju ta sovmorgon imorgon. :)

Idag var det handledag. Syrran hämtade upp mamma och mig iförmiddags och så körde vi och storhandla inför påskafton. Mhm, här snackar vi om storhandla.
Men men, är det fest så är det. Men vi handla ungefär lika mycket till min 20årsfest, då vi inte visste om där kom 20pers eller 60pers. På lördag kommer 12pers....
Eller ja visserligen kommer familjen hem på måndag, så det kanske var liiitegran tills då också. :P

Fick en biobiljett idag på posten, så har nu tre på lager. Någon som vill hänga med på bio så hör av er! :)

Nä, nu har det tagit alldeles för lång tid att skriva detta inlägget. Ögonen drar sig på något mystiskt vis bort mot tvn.
Så ja, hoppas ni haft en bra dag!
Natti

Misa säger hej...
Min vardag | |
#1 - - hanna:

sv: haha ja det förstår jag! nu har kusen min fått gå utan täcke några dagar och nätter (dom står i lösdrift) så han får sola på dagarna :D varmt ju!



det är varmare ute än i stallet hahah!



RBL, jaha finns det en gymnasielinje som heter så :o

#2 - - Classy:

Tjena snygging! Vill bara tacka för att du röstade på mig som "Månadens Babe", som ledde till en förstaplats! Som tack har du nu blivit länkad i min blogg ♥

#3 - - Classy:

Tack du :) Haft en bra dag?

#4 - - Linda:

mysigt att vara omgiven av mycket folk en sån här helg :)

#5 - - Nadja:

det blir att fira påsk med familj och släkt. Sen på 90 års kalas sj? =)

#6 - - Jennie:

sv: förkylningen håller på att bli bättre, men är fortfarande lite snuvig :)



gör du idag?

glad påsk :)

kram

#7 - - thess:

sv; det gör jag också! Tack för omtanken =)

#8 - - ERICAPERZZON:

Du får gärna komma hit och städa också;)



svar: Haha ja fast inte jämt:) Jag har ju eget långt hår också:)



Ja precis, superbra ju:)



det skulle vara roligt att se faktiskt!:)



ja precis, mer ponnyakuten till oss som vill se;P



/E

#9 - - MyzaaN - Princess Pink:

Kul att du vill vara med i min tävling :D Lycka till

#10 - - jojjo:

Vilken söt bild! Är det din hund?

#11 - - M:

SÖT BILD

#12 - - Emeliié:

Va sööööt hund :D

Upp