Shopping

Haloj alla! :)
Då ska det äntligen bli lite uppdatering här. Vet om att den varit jätte usel den senaste tiden, men ska verkligen försöka skärpa mig.

Just nu sitter jag i min systers hus. Är kattvakt tills måndag. Blir nog snart att hoppa ner i sängen, tänkte se om jag kunde hitta ett träns i stallet imorgon och ta ut Galant lite barbacka. Men vi får la se hur det blir med det. :)
Idag var mamma och jag i stan lite. Hon skulle till läkaren och jag skulle ta mig runt i lite affärer och leta efter en vit kofta.
Ja, någon vit kofta kom jag aldrig hem med, däremot en massa annat. En massa kläder och lite nytt smink. Köpte äntligen New Moon dvdn också. Det har jag ju skullat göra hur länge som helst.

Annars har det inte skett så mycket mer.
Haha, minns knappt vad som hänt sen jag uppdatera sist. Jag har fått mitt schema och jag kommer börja jobba i slutet av juli, så är över en månad kvar. :)
Jag ska försöka tvinga med några vänner till liseberg innan dess.

Och ja just det. Min älskade bästa vän har fått en son. Längtar tills jag får träffa dem alla tre. <3
Väntar bara på att de ska komma till rätta, innan jag slänger mig på tåget upp till dem. :)

Slänger in lite bilder på kläderna jag köpte idag.
(På sista bilden är det två oversize tröjor)

Ganska nöjd med mina inköp. :)
Och aa, just det.
Har ju köpt ny mobil också. :D
Snygg va?! :P
(bild)
Men nej, nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Och vem vet, vi kanske hörs redan imorgon. :)
Natti
Min vardag | |
#1 - - Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !:

Ohh sådana capribyxor har jag med :P Fast svarta..hihi..

#2 - - Linda:

Fina kläder:D

#3 - - matilda:

Tack ;D

#4 - - Anonym:

Vad roligt med Liseberg. :P

#5 - - Amanda:

tack. :')

#6 - - Jennie ♥:

sv: allt är fint med mej :) händer i midsommar?

jaaå? vart har du hållit hus?

kram

#7 - - Malin, 22 år Gravid v39:

ingen fara, jag gör inte alls mkt, sitter här och tar det lugnt bara. :) sj

#8 - - Wiberg :):

hejsan gumman. Gud så längesedan jag läste din blogg, Har likadan mobil ju ;) hehe. och likadana flippflopp, dem är SÅÅÅ najs :) Hoppas allt är bra med dig! Får ses snart igen, Pusspuss & kram <3

Upp