Midsommar uppdatering :P

Goddagens! ;)
Har ni det bra där ute i värmen?
Jag har 32grader på mitt rum, så där lagom. :P
Nä, puh. En pool nu hade varit drömmen. Men imorgon blir det mest troligt stranden och då baaaada. :D

Hade ni en bra midsommar?
Min var jätte härlig och trevlig. :)
Bilder kommer senare så fort jag fått dem. Anna hade ju nämligen köpt en systemkamera som var mycket roligare att fota med än min tråkiga digitala. Så därför har Anna alla bilderna, men när jag fått dem ska ni få se. :)
Jag tog några med min kamera, så jag kan bjuda på två bilder av Anna och Amanda, från när vi var och plocka blommor till kransarna.

Vi hörs! :)
Kram
Familj & Vänner | |
#1 - - Kajsa:

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

#2 - - Linda:

åh vilka fina bilder! :)

Upp