Funny days

Godkväll :)
Jag borde egentligen ha sovit för typ en timme sen, men jag är speedad till tusen.
Tidigt imorgonbitti sätter jag mig och girlzen på bussen upp till Göteborg för en heldags vistelse på Liseberg. :D
Kommer bli så himla kul.
Jag är en sån som är livrädd för karuseller så jag får bli åskådare och gå och småskratta åt de andra när de blir yra. :P
Men det ska bli kul ändå :)

Och vet ni vad som mer är kul?? :)
Kan ni gissa vem som kommer ner till södra skåne på torsdag?!
Älskade bästaste bästis Petra och hennes Robin och deras lille Maxi. :)
Äntligen ska jag få träffa lille Maximiliam.

jag, Robin, Petra


Men nä, klockan ringer om mindre än fem timmar. Dags att hoppa i säng. Natti <3
Min vardag | |
#1 - - Gaia:

what a beautiful blog!

take a look of mine: www.iconadeironchi.wordpress.com

click on "follow this blog"(in pink colour) and rest in contact ;)

#2 - - sara:

Svar:

Håller med! Alldeles för varmt, grejjen är ju att det är en så pass äcklig värme.. man står inte ut!

Med mig är det bara bra :)

Kram

#3 - - MyzaaN:

tackar så mycket :D

#4 - - natta:

jo samma här fint men vaarmt

#5 - - Andréa:

Sv: Tack så mycket :)

Allt bra?

#6 - - Mli:

sött :)

#7 - - Linda:

Sån är jag med på nöjesfält. Den som står och passar väskorna typ. Jag blir så lätt yr och mår illa när det går runt. Med lisebergsbanan och vattenkarusellerna är kul! oppas dagen varit bra :)

#8 - - Hemlig beundrare:

Hoppas du och kompisarna hade riktigt roligt på Liseberg =)

#9 - - michelle:

Svar: Tack så mycket fina du!

Gullig bild :)

#10 - - ERICAPERZZON:

åh vad kul med liseberg:)!



svar: förlåt för sent svar.. det var riktigt härligt också:)



7e

Upp