BILDBOMB Liseberg+midsommar

Hallå hallå! :)
Nu ska jag bjuda på en riktig bildbomb här. Först och främst från liseberg som vi gav oss upp till i onsdags. Blev inte så många bilder tyvärr, men några ska ni får se.
Men jag ska även slänga upp bilderna från midsommar. Ja, ni vet, bättre sent än aldrig ju. ;)

Kan ju berätta lite om dagarna som varit då.
Som sagt, onsdag blev det liseberg. Vi hade jättekul. Jag gillar inte karuseller, men några gav jag mig på, och de var iallafall kul.
Vi försökte vinna såna stora choklad...men nej, ingen lycka till oss.
Sen torsdag blev det två marknader. Fick träffa Petra, Robin och lille Maxi. Annars var det som marknader mest är. :)
Fredag blev också marknad. :)

Men nu kommer bilderna. :)
Jao, det var de bilderna ni får se från liseberg. :)

Men här kommer några från midsommarafton hos Anna.
(vinka aldrig till en kamera, det ser bara urdumt ut)

Jaja, jag vet. Jeans till klänning är inte så "fashion", men det blev faktiskt kallt. Så ja, den kvällen var det godkänt att vara klädd så där!

Vi hade en massa tävlingar och jag och Amanda gick verkligen in för det. Och vi kom först!! :)  om man räknar baklänges, så att säga. ;)
Tror Annas pappa vann och sen kom de andra gästerna...

Vet ni hur kul man kan ha med en systemkamera och en spegel?? Jag upptäckte att man kunde ha väldans kul faktiskt. :P

Charader måste vara något av det bästa spel som någonsin uppfunnits.

Det är ju bara såååå smickrande att bli fotad underifrån. Men jag bjuder på denna.
Underifrån är ju även kallat "grodperspektiv om man nu ska skryta med att man faktiskt minns liite från fotolektionerna i skolan..hehe.. :P


Nä, men alltså nu ska jag upp om några få timmar för vi har arbetsdag på skyttebanan.
Och sen kommer jag flytta ner i min äldsta systers hus ett tag för de ska iväg på lite semester och jag ska passa hus och hund. Men drar ju med mig datan, så ni lär inte slippa mig. :P
Natti natti

P.S. har blivit lite fel på texten som ligger på bilderna. Där står "Foto: Caroline Nilsson" på alla, även de där jag är på bild. Självklart är det fel. Men orkade inte ändra...hoppas ni förlåter mig. ;P
Familj & Vänner | |
#1 - - hanna:

Okej :)

#2 - - Linda:

Fina bilder som vanligt, du verkar ha så fina vänner. Ni är nog ett härligt kompisgäng! :)

#3 - - michelle:

Åh vad kul ni verkar ha haft, trevligt :)

#4 - - jennifer:

härliga bilder! :)

#5 - - lovisa:

kul med liseberg :D

#6 - - jennifer:

jodå det är fint, sj? :)

#7 - - ERICAPERZZON:

Härliga bilder!:)



svar: Tack så mycket:)



/E

#8 - - EQUILINE ~:

Liseberg är bäst :D

#9 - - lovisa:

liseberg <3

Upp