Snow...

Godkväll,
det snöar ute. Iallafall på lilla Österlen i södra skåne. Det snöar rejällt och blåser så jag vet inte vad.
Var precis ute i det härliga vädret.
Jeanette skulle precis hem. Körde ca tio meter men fick sen backa tillbaka igen. Så fick pappa köra hem för henne. Vi har en stor fyrhjulsdriven bil, så det funkar bra i snö.
Sen insåg jag att jag förmodligen inte skulle kunna komma in till djuren imorgonbitti, så stack in om och gav dem deras morgonmat. Bara för säkerhetsskull.

Tror jag var ute allt som allt en timme. I början var det superkallt, men efter en stund var det riktigt härligt, och hade det inte vart så sent hade jag nog släppt ut hundarna och busat lite med dem. Men det fick bara bli en snabb runda.
Men nu sitter jag inne och tinar upp. =)
Fast här är inte så varmt här heller.

Okej, jag vet om att typ alla hatar snö, men jag måste bara säga att jag gillar det. Nej, jag gillar inte det. Jag älskar det. Mitt barnasinne kommer aldrig någonsin försvinna och snö är en sak som ingår där.
så klart är det hemskt med alla olyckor som händer. Men jag älskar att sitta och höra hur det viner utanför och veta att det snöar för fullt. Det är härligt.

Kan också ta och uppdatera er om tanden. =P
Känner knappt av den ikväll. Eller ibland liksom ilar det till och gör ont, men oftast så släpper det ganska snabbt. Men har också börjat trycka i mig en massa tabletter, så hela min kropp är väl bedövad nu.
Men det hjälper och jag hoppas att jag om några dar kan sluta med tabletterna helt och endast fortsätta med penicilinet. (varför måste tabletterna va stora som ångfartyg. Jag hatar dem)

Men nu ska jag snart sova. Natti
Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Vad skönt att tanden inte gör lika ont längre :) Men det är kanske bäst att vara lite försiktigt med tabletter ändå?

Upp