En ensam kväll

Hejsan,
Imorse var det verkligen snöstorm, och mitt i alltihopa ringer brodern och frågar om han kan komma hit. Så han kommer gående eftersom han fick parkera bilen uppe vid vägen. Han stanna nån timme, sen körde han. Och sen körde vi ner och handla lite. Pappa skulle ha snus och jag är ensam hemma ikväll, så det fick bli färdigrätt.
Sen när vi kom hem så hade strömen i halv huset gått och lite senare gick alltihopa och var borta ganska länge. Men nu är den tillbaka och jag hoppas den stannar för jag ska se robinson finalen.
Känns lite skumt att sitta ensam en lördagskväll. Men så är det ibland.
Jag ska ligga och se på tv och mysa med hundarna. Så det blir nog bra. Men nu ska jag gå och äta.
Hoppas ni har en bra kväll.
Min vardag | |
#1 - - Nina:

Hejhej såg att du hade kommenterat på min gamla blogg, men har skaffat en ny nu så gå gärna och kolla min nya.



Min gammla hette lillonina.blogg.se

Min nya heter paluka.blogg.se :)



Pussar

#2 - - hanna:

sv: jodå, det är bra =) hur är det själv?

kram!

#3 - - ABSSOLUTAARNELA:

allt bra? :)

Upp