Vila i frid Tiffany!

| |
#1 - - Emelie - EmeliesPlace:

Åhh nej... :( Vad hände med henne?

#2 - - Nina:

Vad har hänt?

Så sorgligt. =(

#3 - - DONKEN:

Nooooes, har hon gått bort! :(

lilla liten kissemissen... :(



ja man längtar ju alltid, men det roliga är ju när man packar upp alla flyttsaker sen i nya lyan för då har man hunnit glömma bort nästan allting. blir som julafton igen. :)

melodifestival= big yesyes. :) pöss

#4 - - ♥ MeDinA ♥:

nawww så söt :D

#5 - - julia:

R.I.P (L)

söt kisse med fina bilder!

#6 - - julia:

jaaaaaa, vad hände? :(

#7 - - Linda:

Nej vad hemskt! När hände detta? Gud vad ledsen jag blir av att läsa det här, så himla fin den katten ju!

#8 - - ella grön:

okej, jo det är bra med mig:)



vad hände med katten om jag får fråga?:/

#9 - - Andréa:

Sv: Ja ibland så :)



R.I.P... :(

#10 - - M:

StyrkeKramar

#11 - - fridan:

taaack:)



haha det är rätt. man vill göra det bara för att man kan :P



vad hände med missen? :(

#12 - - julia:

åhh nej! usch så hemskt, sorgset

slut på det lilla livet!:(

vet hur det känns..<3

#13 - - Jonsies:

Har hon gått bort ? Nej gud stackare. Kan bara föreställa mig hur det känns! Jag har en liten vovve och han är min lilla ögonsten <3 Kan inte tänka mig hur det skulle vara om han gick bort:(



Vad söt hon var måste jag bara säga! RIP

#14 - - ERICAPERZZON:

Neeeej:( Vila i frid<3



Svar: åh men just ja, det har du sagt förut, minnet är bra men kort;)



/E

#15 - - fridan:

usch vad hemskt!! :((( söt hon va ju!

#16 - - Minniis:

:( väldigt sööt katt

#17 - - Tina - Born "Bornis" Late:

:(

#18 - - fridan:

men hur funkade det innan o ha både kissen och hundarna inne i huset då? :S

#19 - - ♥ MeDinA ♥:

vad gjorde du igår?

#20 - - Issa:

Svar: Jo inget speciellt exakt ;)

Just nu så svarar jag på kommentarer ;)

Vad händer idag då?



Gullig katt :D

#21 - - DONKEN:

ja jo, det blir ju så, pengar kan ju vara bra början om man ska bo själv..

blir de begravning för kisse?



pöss

#22 - - ella grön:

jaha oj.. :( r.i.p

#23 - - Emelie - EmeliesPlace:

svar: usch så hemskt. En av våra katter blev attackerad av två hundar när han var utomhus i höstas. Hundarna var lösa och ingen ägare syntes till. Min syster kom precis i tid för att kunna rädda honom. Han hade nog inte klarat många minuter till...

Kramar till dig <3

#24 - - Linda:

usch då, då var det ju inte alls länge sedan. vad hemskt. Ja, det är tur att du har de andra katterna, inte så att de ersätter ett förlorat djur såklart, men är det en katt som gått bort så underlättar det lite att ha nån annan katt att söka tröst i. Har jag inte helt fel så är det väl tiffanys syskon ni har?

#25 - - M:

<3

#26 - - fridan:

jaha okej, jag tänkte att kissarna med var inne eftersom de va en bild när kissen var vid en dator!! men då förstår jag... tråkigt hur som helst!

#27 - - FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården:

SVAR: Ja, det var kul att det var kul! ;P Man betalar ju ändå en liten summa för att komma dit, så det är ju klart mer värt pengarna om man har roligt! :)

#28 - - Sagha:

:(

#29 - - emilia:

men ååå :( får jag fråga vad som hände? :( rip världens sötaste kissemiss! :´(

#30 - - C H R I S T I N - Foto & Design:

Svar: Yes boken har jag fått! :) TACK!



Kram

#31 - - Malin 21 år, & Gravid.:

jag var på bio och såg farsan igår, och sen såg jag på melodifestivalen igår när jag kom hem. :) hehe idag har det bara varit lugnt

#32 - - Jonsies:

sv; usch avliva en hund :( måste varit mer än sjukt jobbigt! Kan inte föreställa mig det...



Ja man måste verkligen ta vara på tiden med dem innan de är försent!

#33 - - Jennie:

sv: jaa, hon hade en riktig schlagerdänga! tur att hon kom till andra chansen!

neej :O vad har hänt med henne?

kram

#34 - - Elin:

Svar: ja, kind of:D



Ååwh, vila i frid kisemise:(

#35 - - fridan:

tack så mkt :)



hur många katter har du? :)

#36 - - Andréa:

Sv: Jag ser också Wallander ikväll :)

#37 - - Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN:

Vad tråkigt, jättesöt verkligen!

#38 - - Maria:

Åh, vilken söt liten linslus! :'(

#39 - - Malin:

Fin blogg du har!.. Och så söt misse.. RIP <3

#40 - - Fröken Viktig:

Åååh så trist.. men hjälp vilken sötnos det var.

#41 - - Celine :):

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKEN GULLIG KISSE :D

#42 - - Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

amme shiit så söt katt, jag smälter! :D

#43 - - MelinaL ((::

Neee :( Söt katt ! ((:

Upp