Längtar

Det var riktigt länge sen nu jag red.
Det är sjukt hur mycket man kan längta efter något. Jag vill verkligen bara upp på hästryggen igen.
Fick brev från klubben häromdagen att det snart kör igång igen. Vet ännu inte om jag kommer kunna fortsätta eller ej, men jag hoppas ju verkligen.
Jobbar ju dock en del kvällar när det kommer vara. Men det ska nog gå. Om jag nu bara lyckas övertala mamma och pappa att köra. Mamma har nästintill sagt ja. Så ni kan ju liksom hjälpa mig att hoppas. :P

Bjuder på några ridbilder. Finns inte allt för många, men några iallafall.

Vet att allt inte är så korrekt.
Men jag vet hur det egentligen ska se ut, bara att jag inte är så bra på att sätta det rätt. Men det kommer, det kommer. :)
Hästarna/Pistolskyttet | |
#1 - - elina:

så lite så vad görru?=)

#2 - - Erika:

Sv: Tack så mkt! Ja, jag hatar när allt bara slänhs huller om buller! :p Fin blogg!

#3 - - MyzaaN:

sv; ska faktiskt bli super kul :D lilla jag lixom ;)

#4 - - Jennifer:

Jo tack det är bara bra =). Hur är det med dig? kram

#5 - - Tina - En blogg om mina dagar med hästarna:

Svar: Haha ja jag vet..heeelt sjukt xD



När börjar ridningen igen ?

Stod där vem ni ska ha som lärare ?

#6 - - ERICAPERZZON:

Sista hästen ser stor ut?:P Jag hjälper dig att hoppas!:)



Svar: Nej jag märkte väl det imorse när klockan ringde klockan 5 efter ynka 4 timmars sömn, gissa om jag var mer död än levande:P

Haha förstår dig:PImorgon vet jag en som ska sova lite längre också, jag;)



/E

#7 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!:

Hoppas du kan fortsätta, vore ju jättetråkigt om du behövde sluta :S



Tack så mycket, visst är ponnyn söt!! :D

#8 - - lovisa:

sv: det är bra själv?

#9 - - Carro:

åh vad ridsugen jag blir då jag ser dessa bilder! huga, vad har du varit med om för övernaturliga grejer? :O

#10 - - Linda.:

fin design!

#11 - - ANGELICA [foto&personligt]:

Svar: Allt är bara bra! :D

fina hästbilder! :)

#12 - - Novembersara.:

SV! Ja eller hur? Så mkt snyggare innan!

#13 - - elina:

inget typ

#14 - - Carro:

Jag tog en paus från hästarna och har inte ridit sedan i juni! Men det blir det ändring på nu då jag kommer hem!!!

#15 - - Jennifer:

Har du haft en bra dag? kram

#16 - - Linda.:

God Morgon :)

Ps, tänkte höra vad du tycker om min deisgn, hiss eller diss?!

#17 - - lona:

ser jag också ut så eller?

#18 - - ERICAPERZZON:

Svar: Då såg jag rätt iaf;P



/E

#19 - - Lona:

haha nejdå ;D

#20 - - Linda:

jodå, allt är bra med mig, men jag har haft noll energi till att sitta vid datorn nu. jobbat och sedan har det varit så varmt. dock älskar jag värmen så det är bara positivt. saknar mina samtal med dig dock, men jag tror vi både inte har datorn så högt upp bland prioriteringarna just nu? ;)

#21 - - Linda:

mkt fina bilder:)

Allt bra med dig?

Det var längesen

#22 - - Linda:

skulle skriva min blogg adress innan, men det blev fel, så det som e med hotmailen, det e min kommentar:)

#23 - - FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården:

SVAR: Dem ligger uppe nu :)

#24 - - ERICAPERZZON:

Svar: Tack så mycket:)



/E

#25 - - Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare:

Ja, visst är den söt!! :D



Hoppas du får komma upp på hästryggen snart igen! :)

#26 - - Minna:

sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :)

#27 - - KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson:

KÄNSLOBLOGGEN – en mycket annorlunda blogg som reflekterar djupa tankar och funderingar, nedskrivet av koncernägaren för DragonPH Studios, Patrik ”PH” Larsson.



I min senaste artikel så berättar jag om hur det är att det gång på gång under livet bli sviken av personer som kallar sig mina vänner, men i slutaändan visar sig att de inte är det. Det är ett ganska långt inlägg som riktar sig till alla åldrar. Läs och kommentera gärna dina egna erfarenheter. Om du gillar det du läser så adda gärna BlogLovin’ !! :)



// Kram från Patrik

#28 - - ♥ MeDinA ♥:

fina hästar

Upp