Andra augusti tjugohundratio

Hej alla,
Jag får väl ännu en gång börja med att be om ursäkt för dålig bloggning. ;P
Det har bara inte blivit.

Men det var ju ett tag sen sist, så man kan ju kanske tänka sig att en massa hänt. Och det har det också, men nog inget som är så spännande för er. :P
Jobbet drog igång förra måndagen så nu är det fullt upp. Vet inte när jag har en helt ledig dag igen. För på mina lediga dagar är alltid något annat inplanerat. Men det är ju bara skoj. :)
Helgen har varit jobb och i lördagskväll firade vi syster som fyllde år igår.
Skulle jobba igår, men det blev inte så.
Idag var jag ledig så det blev en väldans trevlig fika med Emma och någon tur in i lite skobutiker. Tog mig sedan in till staden och gick lite ärenden jag skulle gjort väldigt länge.
Inhandlade en ny parfym. Inte för att jag direkt behöver en då jag redan har en hel del. Men denna luktade underbart. :)


Imorgon är det jobb igen. Jobbar kväll, vilket jag tror jag gör på onsdag också. Men torsdag och fredag är nog dagpass tror jag. Jobbar hellre dag än kväll. Dock känner man sig mer död än levande när man stiger upp halv sex på morgonen. :P
Jag är helt enkelt ingen morgon-människa. Men det har jag aldrig varit, och lär aldrig bli. ;)

Hoppas allt är bra med er, så får vi hoppas på att vi hörs snart igen. :)
Kram <3

P.S. Har redan planer inför nyår...det känns puckat. ;)
Min vardag | |
#1 - - Jennifer:

haha jo det är nog så, det är härliga djur det där =). Kram

#2 - - thesswester - inte som alla andra:

sv; ja verkligen :D

#3 - - FlizanLizan:

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

#4 - - Linda:

Haha, man måste ju planera framåt lite med. Dock vet jag inte vad jag ska göra om en vecka, ännu mindre vid nyår :P



kul med en uppdatering från dig, var ju nån vecka sen eller två sen vi pratade. Kul att du är igång och jobbar med :)

#5 - - elina:

fin blogg(:

#6 - - Jennie ♥:

sv: hej tjejen. vad kul :) du får gärna ge mej din mejladress så jag kan mejla :)

kram

#7 - - Marika:

Sv: Hehe:)

#8 - - Carro:

visst är det läskigt... även om man inte tror på sånt där fullt ut så...

#9 - - ERICAPERZZON:

Så känner jag med, skönt att komma hem och vara hemma på kvällen men man är ju som ett lik på morgonen;P



Svar: Tack:)



/E

#10 - - bitte:



Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#11 - - E:

söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? :)

Upp