Ridpass 28oktober 2009 (förmodligen sista gången)

Hej allesammans!
Har precis kommit hem från ridningen så ska slänga mig i duschen snart och sen sängen, för imorgon blir det jobb.
Red Sickan idag, blev privatlektion. Vet inte vad hon hette som jag red för men hon var okej. Det gick väldigt bra idag. Sickan var väldigt pigg, men efter ett tag lugna han ner sig. Och jag tror jag hitta min sits idag. Det kändes rätt och Sickan löd bra. Har ju haft lite problem med sitsen innan. Drar gärna fram axlarna och bak ryggen, men sitter ändå rätt upp. Men idag fick jag verkligen tid att hitta rätt. Hoppas nu bara jag kan hålla kvar det också.

MEN ingen glädje ska ju vara förevigt. Jeanette har bestämt sig för att sluta rida. Ni vet ju vad det betyder- jag måste också sluta. Ikväll var det mamma som körde eftersom Jeanette bara blev försenad på jobbet och inte kunde med ikväll. Mamma har lovat att prata med pappa om ifall hon kan köra mig en gång i veckan. Men chansen att han säger ja, den är minimal. Så jag tror det blir att packa ner ridkläderna och glömma bort hästintresset tills jag står med mitt egna körkort och min egna bil.Hon som jag red för idag gav mig beröm, hon tyckte min balans var jätte bra och att jag red bra för att inte ridit så mycket. Det känns ju bra.


Imorgon blir det jobb, på fredag ska jag till frisören och klippa mig. Nu rycker håret. Ska klippa av en 20cm. Ska bli jätte skönt, samtidigt som jag har lite ångest över att typ halva mitt hår ska försvinna. Sen på kvällen blir det middag med pistolklubben. Det ska iallafall bli trevligt. Och på lördag vet jag inte. Jobba kanske. Och på söndag ska Anna fira sin 19års dag, så vi ska dit. Ska bli trevligt det med. Köpte färdig hennes present idag.

Nä, men nu måste jag ställa mig i duschen.
Godnatt
Hästarna/Pistolskyttet | |
#1 - - Amanda Björk:

Kullatorp?

Nej, jag tror inte jag vet vad det är, vart ligger det?

#2 - - ERICAPERZZON:

Nej vad tråkigt:( jag hoppas att du kan fortsätta!



svar: ja men nu fungerar den:) frågade om hjälp av en datanörd;P haha!



/E

#3 - - johanna:

ja okej . inom borende :) det låter bra.

jadu har inteh unnit gjort så mycket är uppe tidigt och ska in till sthlm och möta upp en kompis idag för shopping o lite så .

själv ?

kram

#4 - - Ironielle:

Åh, jag måste också till frisören snart!

#5 - - kubra:

fina bilder:)

vad gör du idag?<3

#6 - - sofie:

nej, vad hemskt att du måste sluta med det! :( men har ni inte hästar som står närmare då? =) Kram

#7 - - Linnea:

fina bilder! :)

#8 - - Tina - Born "Bornis" Late:

Jag ställer gärna upp och "tränar" dig :)

Upp