Bjuda muslim på middag

Vi har fått en uppgift på religionen om att bjuda en muslim på middag. Vi ska skriva en uppsats om då vad man skulle bjuda på för mat, vad vi skulle prata om etc.
De är faktiskt riktigt svårt. Någon som vill hjälpa mig?
| |
#1 - - GULLEFIA:

Haha jaa ;D

#2 - - GULLEFIA:

#3 - - Linda - Frågestund!:

Inget griskött bara, eller jag tror det är de enda. haha.



sv; haha, tack för dina otroligt sköna frågor =).

#4 - - EBBZA:

sv: Hihi tack, hoppas jag med.. Vad ska du göra idag? <'33

#5 - - natta:

aa den är fin haha måste bara testa den :D testar typ aldrig det jag köper :P

#6 - - EBBZA:

sv: Haha, ett enkelt program bara =) http://www.picnik.com! Tack förresten ;D Och själv ska jag inte göra något =(

#7 - - Emina och Maria:

Gud vad svårt. Hur ska du göra? :P

Kan det vara ett barn eller måste det vara en vuxen/ungdom? :P

#8 - - Emina och Maria:

Gud vad svårt. Hur ska du göra? :P

Kan det vara ett barn eller måste det vara en vuxen/ungdom? :P

Upp