Studentmössan är här


Vad kan jag mer säga än att studenten är påväg med stormsteg! =D
Skola/Arbete | |
#1 - - alva:

åh, vad roligt!

#2 - - L I S A:

Hej! Hur mår du idag? Vad har du gjort, eller kanske ska göra idag? :D



Ha en underbar eftermiddag!

#3 - - L I S A:

Okej, trevligt. Men ha en jätte bra dag. KRAM.

#4 - - C:

vad avundsjuk jag blir, du ska ta studenten liksom! vilket datum? :)

#5 - - Diane:

sv: okej,



Gud vad roligt, vill också ta studenten detta år :P:/

#6 - - Mahlin ♥:

haha nej jag vet, men jag ska läsa fotografisk bild a och så också. men det löser sig nog =) bättre det än rörlig bild, jag hatar att redigera i adobe premier >< det var typ anledningen till varför jag inte valde rörlig bild. är fett osäker där.. händer i veckan för dig då? :) kram

#7 - - therese:

Sv: tack för stödet :)

#8 - - Diane:

sv: haha ok, om två och halvt år :P

#9 - - Evelina:

Härligt med studenten! :D

#10 - - Kevser:

SVAR! Jaha oki hur gör man de da..?

#11 - - Sabine - Ab imo pectore:

ååh jag får nog min vilken dag som helst nu ^^

Upp