Kate Hudson och Goldie Hawn

Är där någon mer än jag som inte hade en aning om att Goldie Hawn är mamma till Kate Hudson???

Jag hade ingen aning om det fram tills för en stund sen då jag slog upp en skvaller tidning och läste att Kate dejtar Madonnas ex och att Goldie Hawn inte alls gillar det.
Nä, det är en sak som jag helt totalt missat.

Men när man ser dem bredvid varandra så ser man ju likheten.

(bild)

| |
#1 - - Jennifer:

De är faktiskt ganska lika =P. Tycker Kate är så otroligt snygg, skulle vilja ha hennes hår =D. Kram

#2 - - Sofia:

Det visste jag, dom är verkligen jätte lika!

#3 - - ericaperzzon:

Jadu dom var lik varandra:)



/E

#4 - - -Milly-:

men jag har dig på bloglovin' iaf.

#5 - - Lina:

jag hade också missat att de va mor och dotter :P

#6 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Hej sötis! :*

Har en veckansblogg-tävling i min blogg, och vill att just du ska delta, det vore super kul!

#7 - - -Milly-:

har gjort det. kan skicka skärmdump om det är så

#8 - - Linda:

Hehe, visste du inte det? Jag som tycker dem är så likka och allt :)

#9 - - Mahlin:

okej :) har du några planer för denna vecka annars?

#10 - - ericaperzzon:

Svar: Okej synd. Den är ju superfin så någon borde köpa den som kan ha den tycker jag;P



/E

#11 - - Andréa:

Sv: Åh, jag ska nog fortsätta drömma på det sättet.. :) Istället för att tänka att han är död så kan man tänka att han har flyttat iväg till nåt öde ställe för att slippa kändisskapet. Känns lättare att tänka så än att han är död..!

#12 - - malin:

jaha, okej =) <3 jag svarar på kommentarer =)

#13 - - Bloggsatt:

Hej! :)



Du har blivit Bloggsatt!



/ Bloggsatt.se - Betygsätter Bloggar!

#14 - - denise:

hehe det visste jag seddu :D har meckat med bil idag ja :D duktig sådär :D haha (mest tittat på och hållt i ficklampan men det lät bra iaf ;) ) sov gott!

#15 - - Evelina:

oj , det hade jag inte en aning om hehe , men ja lite är dom ju faktiskt :)

kram

#16 - - Trixie:

oj, det visste jag inte heller.. haha vad efter man är. ;)

Upp