Bloggsatt



Japp, min blogg har blivit bloggsatt.
Så här skriver de om min blogg:
En blogg som inte riktigt sätter sig fast i minnet. Väl uppdaterat och långa inlägg gör att man får valuta för sitt besök men är det tillräckligt för att komma tillbaka? Stilfull header!

Ja, vad säger man. Ganska kasst betyg ju.
Men samtidigt så är det ju bara vad de tycker. Jag kollade på en blogg som nästan fått fullt, och faktiskt så gilla jag den inte alls. Den var liksom väldigt platt och ingen kanon design heller.
Okej, va ska jag egentligen säga, jag som inte har någon design överhuvudtaget.
Men kul att bli bloggsatt iallafall. Skriv gärna i en liten (eller stor) kommentar vad ni tycker om min blogg! =)
| |
#1 - - Embla:

fin blogg du har :)

allt bra med dej ?

#2 - - Emelie - EmeliesPlace:

Kul att få sin blogg betygsatt :)

#3 - - Du vet inte:

va kul o bli bloggsatt

#4 - - Pia:

Jag tycker om din blogg iaf :), dom skulle nog skriva att min sög om dom skulle betygsätta min blogg ;D

Upp