30jan.09

Hej alla glada. =)
Dagen har än så länge varit helt okej. Lite dryg men ändå.

Jag kunde verkligen inte sova igår. Inte nog med att jag inte va trött, uatn nej, jag fick oerhörd tandvärk också. Tog en tablett, men hjälpte inte så jag hämta lite sprit och bomull och la det på tanden. Det bästa mot tandvärk.

Så sov max tre timmar inatt och det märktes imorse. När jag rest mig upp i sängen tror jag att jag satt upp och sov faktiskt. =P

Missa bussen så mamma fick köra mig till senare bussen. Började dagen med teori på idrotten. Vi hade prognoser, sen sluta vi. Stack och fika med Josse, Emelie och Sara på Snuggles. Emelie och jag gav oss tillbaka till skolan för mentorssamtal. Haha, dock lite för sent. Började visst tidigare än jag trodde. Så det blev mentorssamtal i korridoren. =P

Nu har Emelie utvecklingssamtal, sen ska vi bege oss ner och hämta kamera. Ska filma i helgen. Ikväll händer inget speciellt, men imorgon kväll blir det nog fest. Jippie....


Men nu var hon klar visst, bäst att sticka.

Vi hörs senare, men ha det bra.

Puss<3

Skola/Arbete | |
#1 - - josephine:

Hej! Du hade kommenterat på min blogg. Såg lite längre ner att du är sugen på att åka som aupair. Jag kom hem för en månad sen från england. Hade då varit aupair till två gullungar där i 4 månader. Vad är dina planer? Hör av dig om du undrar nåt =)

#2 - - L o t t i i i z z:

Fin blogg du har :)

#3 - - rebecca:

sv; haha , ja kanske ;O

Upp