Shopping

Hej allihopa!
Har ni haft en bra dag?
Det blev ett sent inlägg idag. Anna hämta mig halv tolv idag så vi stack på mellandagsrea. Hittade inte allt för mycket på rean utan det mesta jag köpte var icke rea. (tyvärr)
Men fick tag i en del och tror aldrig att jag ens varit i närheten av att shoppa upp så mycket pengar på kläder på en gång. Men äh, inget onödigt inhandlades iallafall. =)
Sen missa jag ju bussen så pappa fick komma och hämta mig och sen körde vi till farmor där två av mina farbrödrar och deras fruar också var. Kom hem därifrån runt nio, så min dag har varit fullspäckad. =D

Tänkte visa er lite av det jag köpt idag.
Det blev ett par ljusa jeans och ett par mörkblåa jeansleggins.

Hittade en tröja på rean. Har provat den innan, men inte riktigt gillat den. Men idag kosta den inte mer än 50kr så det blev den ändå. =P
Köpte även en helt vanlig svart kofta som inte var på rea.

Blev lite underkläder. (vilket faktiskt behövdes) Allt på rea.

Köpte ett par enkla tygskor på H&M, som jag ska ha på jobbet.

Under tiden som jag vänta på att pappa skulle dyka upp stack jag in för att köpa en tidning. Det blev denna som fick följa med hem. Har aldrig läst den innan, så vet inte om den är något. Men man måste ju prova. =)


(Förlåt för skitkassa bilder. Både suddiga och allt, jag vet inte vad. Men jag orkade inte ta några bra)

Nu ska jag krypa upp i soffan och fortsätta se på Förtrollad som visas på 4:an just nu. Har sett den innan, men den är mysig.
Vi hörs imorgon. Puss
Min vardag | |
#1 - - Madicken:

Nej, alla reagerar olika.

Vissa säger okjej, och andra får typ damo. Okej xD

#2 - - Linda:

Vilka vettiga saker du köpte ändå. Jeans som ä så svårt att hitta kan jag tycka.

Mellandagsrean är suverän, ofta har man ju lite pengar och presentkort sen jul, plus själva rean på massa kläder. Jag hittade ett par skor jag tittat på länge. Ordinariepris 449, jag fick dem för 199:-. Hehe, ska in på måndag med och handla lite. men det verkar som en givande dag för dig iaf :)

#3 - - kajsa:

Fina saker!

#4 - - carro:

sv: jo, det är ju så... helt sjukt..

#5 - - Jessi Fox:

jag gillar dina nya undies.. ser fett sköna ut!

#6 - - Linda:

tiden går sjukt snabbt jaa.

#7 - - Linda:

usch då .

varför har du ångest?:)

jaa, jag la ut 1100 på kläder och sånt igår:O

#8 - - Sissi:

fian saker!

Upp