Månadstävling helmatch 6+6

Goddagens!
Mitt internet har fnatt på förmiddagen så jag kunde inte uppdatera innan.
Har precis kommit hem från pistoltävlingen. Helmatch 6+6 är 6 precision och 6 duell.
Visserligen kom jag sist, men med bra poäng. Låg väldigt tätt med de andra lägre. Sluta på 291poäng.
Precisionen gick väldigt bra. Sköt min första bronsserie också. (har en i snabbserier).
Men nu måste jag skjuta två till väldigt snart plus två till på snabbserier, annars får jag inte vara med på kursen som hålls i vinter. Och jag vill inte gå den själv nästa år.
Det är en kurs på fem kvällar. Mellan sex och tio, så det gäller nog att anteckna allt, annars kan man inte få in det.

Men ja, som sagt så gick precision bra, men sen på duellen så sköt de flesta bort sig. Duellen är snabbskytte. Så tavlan är borta sju sekunder, framme tre, borta sju, framme tre....etc etc.
Så man har bara tre sekunder på sig att sikta och skjuta varje gång. Men jag hade ändå nån rätt så bra serie, så jag är nöjd ändå.
Nu hoppas jag att maten snart är klar, för jag har inte ätit något alls idag. Min mage kurrar som in i.
Vi hörs senare. Puss
| |
#1 - - 'lona:

man kommer snabbt in i de ;D

#2 - - josefin:

sv: vet inte hur dålig hon är:(

Upp