Inte illa, va? =D

Va säger ni? Inte så illa va?

Snacka om att samla dem bra, iallafall.
Pappa och jag gick ju ut för att träningsskjuta lite, och här är mina resultat. (Vi hade inga markeringar, så vi fick krita istället)
På en serie la jag till och med in en 48:a. Och som jag skrivit innan är 50 maxpoäng.
Där är en dålig en, nere till vänster (knappt i bild). Men jag stod och klanta till mig, så den hamna där. De andra som är markerade där på sidorna är inte mina. Vi har lånat en gammal tavla av klubben.
Men jo, det känns ganska bra. Vet inte hur många skott jag sköt allt som allt, men jag hade bara elva bom av alla. Sköt nog ändå en hundra skott. (på olika speglar)
Jag avsluta det hela med att skjuta tio skott på raken. (annars är en serie fem skott), och av de tio så var sex tior ettor.
Så nu vet jag inte. Igår bestämde jag mig för att lägga av helt med skyttet, eftersom det gick så kasst. Men dagens serier gick ju jätte bra. Så suck, jag får väl ta mig en funderare.
Prov serien gick inte så himla bra. Det var första gången jag sköt med denna pistolen, så jag fick först skjuta in den efter mina ögon. Och som ni ser så ligger mina ögon högt.
(klickbar bild)


Imorgon är det tävling. Har ju sagt att jag inte ska va med. Men jag tänkte se hur pappa gjorde. Men nu är jag ganska säker på att jag inte ska vara med.
Jag sitter här med ett stort, svullet och mörkt blå avtryckar finger.
Jag hade inne kattungen Kajan idag och han blev jätte rädd för Spike och satte då huggtänderna djupt i min finger. Sluta ju inte blöda. Men nu är fingern helt stel och svår att boka och skrämmande blå. =S
Men men, jag ska i vilket fall ta och duscha nu, ifall jag mot förmodan ändå följer med på tävlingen.
| |
#1 - - Linda:

Men du blir ju säkert bättre med tiden också, och jag tycker ändå du är duktig för det är så litesen du började.



en dag så kommer det någon ny förvirrad som du får ta hand om, det går rätt fort det där tycker jag :)

#2 - - r:

najs

#3 - - Anonym:

sv; Skulle du bertta om något skedde irl då =)?

#4 - - ♥ MeDinA ♥:

för att vara en mobil så tar den riktigt bra bilder :D

#5 - - Linda:

han tackar:D

#6 - - Madde:

Grymt skjutet ju! Jättefin blogg du har :)

#7 - - Madeleine:

Njaa, men jag fick en hel del för pengarna iaf :P

Upp