Bästa vän


Dry your tears, the sun will shine
If life not good, make it fine

Petra minns du när detta fotot togs?
Jag gör. Det var under den tiden vi bodde hos varandra. Var inte du här hos mig så var jag där hos dig.
Gick nästan aldrig en dag utan att vi sågs.
Och det är väl så med bästa vänner, man vill aldrig lämna den andras sida!
Ens bästa vän gör en hel.
Och Petra du har flera gånger fått mig att le när livet varit tufft, för du är den önske vän som man vill ha. Och det är en ära att få ha dig som vän. Vi har alltid kul. Vi kan alltid skratta åt allting.
Träffar dig inte så ofta som jag vill, då du bor så långt iväg. =(
Men när vi ses har vi desto mer att prata om, skratta åt och det är dem stunderna man minns varför livet är bra.
Vi kommer bara ses en gång till innan du flyttar ännu längre iväg.
Men den gången vi ses får vi ta till vara på, för den ska vara ett helt år innan du kommer tillbaka till Sverige.
För utan en bästa vän klarar man sig inte,
Ni vet, kärlek kommer och går, men äkta vänskap består.
Och en vän som Petra borde alla ha!
Familj & Vänner | |
#1 - - Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: Jag kan vara precis likadan : )

#2 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Du kopiera den annons koden du vill ha sen går du in i ett nytt inlägg och sen längst ner i inlägget till höger så står det "ändra redigerare" eller något klicka på den och så klistra du in koden och sen klicka du på den knappen igen sen är det klart :D

#3 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Du kopiera den annons koden du vill ha sen går du in i ett nytt inlägg och sen längst ner i inlägget till höger så står det "ändra redigerare" eller något klicka på den och så klistra du in koden och sen klicka du på den knappen igen sen är det klart :D

#4 - - ida:

okej hehe, jaha ja regn SUGER :( haft en bra dag annars då? :)

#5 - - Anonym:

vi spelade upp harry potter, på engelska :) ! :D

#6 - - Pia:

det var jag som skrev den anonyma kommentare :P

#7 - - Pia:

jodå, lite roligt var det :) men det skulle nog vara roligare om man var äldre, och kunde mer engelska, och hade tillgång till mer rekvisita :P eller hur det stavas xP

#8 - - Pia:

ja, tyvärr är det lite så :p aa det vr jag =)

du kan läsa inlägget jag nyss la upp, om hur det gick (:

allt bra annats? ;:D

#9 - - Pia:

ja, tyvärr är det lite så :p aa det vr jag =)

du kan läsa inlägget jag nyss la upp, om hur det gick (:

allt bra annats? ;:D

#10 - - Pia:

ja, tyvärr är det lite så :p aa det vr jag =)

du kan läsa inlägget jag nyss la upp, om hur det gick (:

allt bra annats? ;:D

#11 - - ericaperzzon:

Du har så rätt i det du skriver! <3



Kommer ihåg när jag och min vän var hos varandra jämt också. Nu ses man inte lika ofta längre men bästa vännen finns alltid kvar ändå som tur är:)



/E

#12 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Så lite så! :D

Har du blivit medlem? :)

#13 - - carro:

låter härligt!

sv: ironi är mitt liv. jag kan inte skriva roligt utan ironi...

#14 - - Pia:

vad bra! :) jo med mig är det bra, känns skönt att ha teatern klar och allt =) house äger ju :)

#15 - - Hästpassion:

sv: Tack bara bra! Hur är det med dig?

#16 - - Andréa:

Sv: Ok :) Jag ska sova nu.. har jobbat nu ikväll!

#17 - - Emilia♥:

tack så jätte mycket söt tjejen :)

allt bra?

#18 - - Rebecca:

Hejsan! :D

allt bra? :)

kram :)

#19 - - sofia:

SV; ja, bilden stämmer exakt!:O

#20 - - Tove:

ball blogg

#21 - - ida:

okej joo det här sol här nu så jag e glad :D dudå? hur har ni för väder?

#22 - - ELLEN AHL AXELSSON:

Svar: tack! :D

#23 - - Rebecca:

sv: jadå, allt är bra här :)

händer senare idag då? :)

kram :)

Upp