Dagens praktik

Ja, jag får väl ta och berätta lite om dagens praktik då. Vid elva var vi då klara med filmhandledningen till Frostbiten. Och sen satt vi tills två och hade inget att göra. Då vid två kom hon och vi gick genom vad vi skrivit. Och hon var nöjd med det mesta och sa att det var över förväntningarna. Det var ju bra. Hon sa också att vi hade bra svenska. Det hade de flesta inte. :/
Vid kvart över tre sa hon att hon stack, så då satt Emelie, jag och den andra praktikanten Jonathan kvar. Konstigt att hon slutar, men vi måste jobba kvar. Sjukt. Men vi jobba inte mer. Vi tog varsin glass och sen låste vi och begav oss åt varsitt håll.
Jag vill verkligen inte dit mer, det är tråkigt! Men jag antar att jag inte har något val.

Vecka tre och fyra nästa år åker syrran och henns kille utomlands så då ska jag passa deras katter. Vilket betyder att jag har egen lägenhet i två veckor. E de skönt eller skönt?!
Haha, nästa år hörs så länge...men det är faktiskt bara två månader. :)

Nu ska jag snart sova, godnatt
Skola/Arbete | |
#1 - - JOANNA:

sv: jaha hehe=) jag går ju bara i nian;d

Upp