Året 2008

Januari:

Det nya året 2008 firades in först hemma hos Vickie och vid tolv gav vi oss
ut i Ystad för att kolla på det stora fyrverkeriet i hamnen.
Det var de på bilden, Anna, Anna, Vickie, Anna, och jag.

Februari:

Den 22februari var det dags för mig att fylla 18år.
Det firades med en tjejmiddag. På denna bilden syns, längst till vänster
Sofie, sen Johanna och till höger Josefine.

Mars:

I mars hände inte så värst mycket. Men det blev iallafall en filmkväll hos
denna tösen, Anna!

April:

    
April var både en fest månad och en festlig månad.
Det blev 18års maskerad för Sara (översta bilden), då Jeanette ställde upp
och sminka mig som en tjugotals kvinna.
Dagen innan var det fest hos Emelie. Ni ser mig och Johanna på
den andra bilden. En oerhörd fjortisbild. Men ibland får man va sån.
Den tredje bilden är från när Björn Gustavsson var och hälsa på i Ystad.
Jag och Anna var självklart och såg honom, det blev en väldigt lång väntan,
men han var värd det. =P

Maj:

Maj var en härlig månad. Jeanette och jag var och red islandshästar.
En mysig långritt med picknik i skogen.
På kvällen blev det 18års fest för Anna.

Juni:

Chezzie födde sju styckna underbart söta valpar. Sommaren var räddad. =)

Juli:

I slutet av Juni/början av Juli, åkte Anna och jag upp till Vimmerby för att
hälsa på andra Anna som jobbade på Astrid Lindgrens Värld.
Några dagar som man inte lär glömma i första taget.

Augusti:

Augusti var också en väldigt lugn månad.
Valparna började säljas =(

September:

I September hände inte heller så mycket.
Bilden är från när Emelie och jag är och filmar ett jobb för rektorn. En reklam
för Naturbruksprogrammet.

Oktober:

I oktober blev det 18års för Elin, Pauline och Maria.
En väldigt trevlig och skoj fest.

November:

I November kom den första snön.

December:

Än så länge är julen det bästa denna månad. Men vem vet vad som kan hända.
Där är en hel dag kvar! =P



| |
#1 - - anki:

gud vilken härlig sammanfattning de blev =)

#2 - - anki:

tacktack =)

#3 - - Anonym:

sv. okej skönt, min dag har också varit bra :) härliga bilder!

#4 - - martina:

mysigt år.

#5 - - codi:

Guuuud vilken gullig hund:O blir kär i den haha

#6 - - Lydia:

härliga bilder! Jag var också på björn gustafssons konsert. Fast här i jönköping. Sen sa dom att man inte fick ta kort så kjag läömnade kameran i mobilen. sen när man var inne sa han också att man inte fick ta kort så började han posa så att man skulle ta kort på honom. Skitdum kände jag mig då!! Gott nytt år! Ta gärna en liten titt i min blogg.

Upp